Мақсаты: Қазіргі заманғы халықаралық психологиялық-педагогикалық технологиялар мен оқыту мен тәрбие үрдісінде заманауи технологияларды қолдану және нәтижелерді талдау  негізінде орта білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттілігі бар  оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша арнайы білім беру тәрбиешілерінің кәсіби құзыретіліктерін кеңейту.

Міндеттері:

  1. арнайы білім беру жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың негізі бағыттары мен қағидаттарын айқындау;
  2. арнайы білім беру ұйымның балаларына арналған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен тәсілдерін және мектепте оқыту үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар  оқушылардың қажеттіліктерін тиімді бағалау;

 Оларға қолдау көрсету үшін деңгейлік тәсілдің ерекшеліктерін зерделеу;    

  • қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктеріне негізделген мүмкіндігі шектеулі балалардың түзету-білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тиімді әдістері мен технологияларын қолдану;
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бароқушылармен түзету жұмыстары үшін цифрлық   ресурстарды  пайдалану дағдыларын қалыптастыру
  • оқыту мен тәрбие үрдісінде  заманауи тәсілдерді қолдану негізінде  білім беру үрдісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар  оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруда түзету сабақты жобалаудың тәжірибелік білімі мен  дағдыларын көрсету;
  • оқыту мен тәрбие үрдісінде заманауи технологияларды қолдану және нәтижелерді талдау  негізінде әріптестеріне демо-сабақтарға\ тапсырмалар бойынша кері байланыс  беру.

Күтілетін нәтижелері:

  1. арнайы білім беру жүйесіндегі мемлекеттік саясаттың негізі бағыттарын біледі және  қағидаттарын айқындай алады;
  2. білім беру ұйымдарында оқыту процесінде балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен тәсілдерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың қажеттіліктерін түсінеді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету үшін деңгейлік тәсілдің ерекшеліктерін зерттейді;
  3. арнайы білім беру ұйымдарының балаларына психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен тәсілдерін және мектепте оқыту-тәрбиелеу үрдісінде  ерекше білім беру қажеттіліктері бар  оқушылардың қажеттіліктерін түсінеді. Оларға қолдау көрсету үшін деңгейлік тәсілдің ерекшеліктерін зерделейді;
  4. қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктеріне негізделген мүмкіндігі шектеулі балалардың түзету-білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тиімді әдістері мен технологияларын қолдана алады;
  5. ерекше білім беру қажеттіліктері бар  оқушылармен түзету жұмыстары үшін цифрлық   ресурстарды  пайдалана алады;
  6. оқыту мен тәрбиеүрдісінде   заманауи тәсілдерді қолданунегізінде  ерекше білім беру қажеттіліктері бар  оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруда сабақты жобалаудың тәжірибелік білімі мен  дағдыларын көрсетеді;
  7. оқыту мен тәрбие үрдісінде заманауи технологияларды қолдану және нәтижелерді талдау  негізінде әріптестеріне демо-сабақтарға\ практикалық тапсырмаларды орындау арқылы кері байланыс  береді.

Курстың оқу-тақырыптық жоспары

          Сабақтардың тақырыптарыСеминарКөшпелі      практикалық сабақДемо- сабақтың презентациясы /Защита проектаТестілеуБарлығы
Диагностикалық тестілеу     1  1
11-модуль. Қазіргі білім беруді дамытудың нормативтік және психологиялық-педагогикалық аспектілері24      6
1.1Арнайы орта білім беру педагогтерінің қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілері. Қазақстан Республикасының қазіргі білім беру саясатының талаптары аспектісінде педагогтердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру. Білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулық.12   
1.2«Педагог» кәсіби стандарты, білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі Нұсқаулық12   
2Модуль 2.  Білім беру сапасын арттыру саласында оқыту мазмұны мен әдістерін жетілдіру, түзету-тәрбие жұмысын дамыту             18304     52
2.1ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы12   
2.2Білім беру процесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар психологиялық-педагогоикалық қолдаудың ұйымдастырушылық негіздері12   
2.3ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-педагогикалық диагностиканың міндеттері мен мазмұны. Психологиялық-педагогикалық тексеруді ұйымдастыруға қойылатын талаптар.22   
2.4Ерте жастағы балаларға түзету-дамыту көмегі22   
2.5Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ЕББҚ бар балалардың оқу-тәрбие және түзету процесі22   
2.6Тәрбие сабақты жобалауды ұйымдастыру. Сабақты жоспарлауға қойылатын талаптар12   
2.7Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің түзету-дамыту технологиялары: жалпы сипаттамасы және пайдалану бағыттары12   
2.8Түзету және дамыту оқыту принциптері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың танымдық іс-әрекетін және эмоционалды-ерікті саласын түзету бойынша түзету-дамыту тапсырмаларын әзірлеу технологиясы12   
2.9Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда денсаулық сақтау технологияларын қолдану12   
2.10Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда ойын технологияларын қолдану12   
2.11Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудегі нейропсихологиялық әдістер12   
2.12Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен оқу-тәрбие және дамытушылық жұмыста PECS жаһандық оқыту әдістемесін және баламалы қарым-қатынас жүйесін пайдалану12   
2.13Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда Д.Айрестің сенсорлық интеграция әдісін қолдану12   
2.14Демо-сабақты қорғау.  Демо- сабақты презентациялау12   
2.15Педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін анықтау. Демо-сабақтың тұсаукесері (жобаны қорғау)124  
2.1ЕББҚ бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы44  8
3Модуль 3. Педагогтердің цифрлық сауаттылығын және ІТ құзыреттілігін дамыту22   
3.1Ерекше білім беру қажеттіліктері барбалалармен жұмыс жүргізуде АКТ қолдану22   
3.2Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды «Visme», «Canva», «Power Point»құралдарын пайдалануға оқыту тәсілдері Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда «Kahoot», «Wooclap», «Zoom» цифрлық платформаларын пайдалану ерекшеліктері66  12
4Модуль 4.Вариативті мазмұны  22   
4.1Арнайы (түзету) білім беру ұйымы мен тәрбиеленушінің отбасының өзара іс-қимылын ұйымдастыру22   
4.2ЕББҚ  бар балаларды түзету-педагогикалық сүйемелдеу22   
4.3Меңгерген тақырыптар бойынша кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалау Тестідеу   1  1
Барлығы:30444280
Рубрики: Программы

2 комментария

Шолпан · 10 июня, 2025 в 2:29 пп

Педагогтардың біліктілігін арттыру курсы жоғары дәрежеде жан жақты қамтылып, түрлі әдістер көрсетілді. Келер курс оффлайн форматта болса, педагогтардың тәжирбе алмасуына қолайлы болар еді.

Мадина · 10 июня, 2025 в 3:37 пп

Біліктілікті арттыру курсы жан- жақты аса тиянақтылықпен жасалған. Жеңіл түсіндірірілді. Барлық материалдар тақырыпқа сай жасалған. Курс үшін рахмет!!!

Добавить комментарий

Avatar placeholder

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

ru_RUРусский